sobota, 15 lutego 2014

Dla nie sprawnych ruchowo

Niedawno przeszłam skomplikowaną operację kolana. Jestem dziś właściwie w połowie unieruchomiona. Chociaż zdjęto mi już gips, ta noga ciągle nie jest sprawna, więc stawanie na niej jest zabronione. Jestem obardzo aktywnym człowiekiem i 24-godzinne wylegiwanie się w łóżku okrutnie mnie drażniło. Lekarz jednak nie pozwolił mi przeciążać tej nogi, dlatego wpadło mi do głowy, że przydatny byłby wózek inwalidzki. Okazało się, że na pewien czas możemy taki wózek wypożyczyć. Nie jest to nazbyt drogie. To dobra inicjatywa, zwłaszcza, że z reguły potrzebujemy takiego wózka na niedługi okres czasu, a nie na całe życie, dlatego nie opłaca się wydawać pieniędzy bez potrzeby. Dowiedziałam się także, że można wypożyczyć tzw. wózki aktywne, które umożliwiają niepełnosprawnym uprawiać właściwie wszystkie sporty. Dużo więcej na temat wózków inwalidzkich i ich wypożyczania: PolySystem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz